مطالب

راهنمای پکیج دیواری ایران رادیاتور

راهنمای پکیج دیواری ایران رادیاتور

راهنمای پکیج ایران رادیاتور یکی از کارهای خوبی است که هر برند معتبر برای ارتقا محصولات خود و پشتیبانی آنها انجام میدهد ، از اینرو شرکت ایران رادیاتور نیز به تولید محتوای تمامی محصولات خود پرداخته است ، و دفترچه راهنمای پکیج ها را نیز به همراه محصول به بازار داده است.

موضوعات محتوایی دفترچه راهنمای پکیج شامل

  • مشخصات فنی پکیج
  • ابعاد و مشخصات نصب
  • ملزومات نصب
  • نحوه سرویس و نگهداری
  • عیب یابی پکیج 
  • نقشه برقی
  • ضمانتنامه
  • و…

راهنمای نصب و راه اندازی پکیج دیواری M28FF

یکی از محصولات شرکت ایران رادیاتور پکیج دیواری M است که از لحاظ کیفیت ، قدمت و یکی از بهترین و پرفروش ترین پکیج های ایران رادیاتور محسوب میشود ، جهت دریافت دفترچه راهنمای پکیج M28FF کلیک نمایید

راهنمای نصب و راه اندازی پکیج دیواری مدل L24FF , L24CF , L28FF , L28CF , L36FF

پکیج ایران رادیاتور دیواری سری L جزو بهترین سری پکیج ایران رادیاتور می باشد مهمترین ویژگی این پکیج را می توان مجهز بودن به صفحه نمایشگر دیجیتال و عیب یاب هوشمند دانست فایده این صفحه دیجیتال این است که عیب به وجود آمده در پکیج را با یک کد به شما نشان خواهد داد و دیگر لازم نیست برای پیدا کرد عیب دستگاه آن را باز کنید و تمام قطعات آن را برای عیب یابی بررسی کنید

دانلود دفترچه راهنمای پکیج دیواری مدل L24FF , L24CF , L28FF , L28CF , L36FF

راهنمای نصب و راه اندازی پکیج دیواری مدل E24CF -E24FF – M24CF -M24FF

یکی از محصولات اقتصادی شرکت ایران رادیاتور پکیج های دیواری سری ECO است که از لحاظ قیمت نسبت به سایر مدل ها مقرون به صرفه تر است و از محصولات پرفروش ایران رادیاتور محسوب میشود .

دانلود دفترچه راهنمای پکیج دیواری مدل E24CF -E24FF – M24CF -M24FF

راهنمای نصب و راه اندازی پکیج دیواری مدل k ایران رادیاتور

پکیج ایران رادیاتور مدل k یکی از مدل های پر فروش ایران رادیاتور است. از ویژگی های برتر این مدل میتوان به  راندمان بالای ۹۳ درصد،سیستم کنترل دمای دیجیتال،کارکرد بدون صدا،تامین کننده آب گرم فوری و … اشاره کرد.

دانلود دفترچه راهنمای پکیج دیواری مدل k ایران رادیاتور

راهنمای نصب و راه اندازی ECO22FF- ECO24FF

یکی از محصولات اقتصادی شرکت ایران رادیاتور پکیج های دیواری سری ECO است که از لحاظ قیمت نسبت به سایر مدل ها مقرون به صرفه تر است و از محصولات پرفروش ایران رادیاتور محسوب میشود .

دانلود دفترچه راهنمای نصب و راه اندازی ECO22FF- ECO24FF

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *