فروشگاه پایا تهویه نمایندگی ایران رادیاتور شرق تهران بصورت تخصصی  در ضمینه ی سیستمهای سرمایشی گرمایش شوفاژ و تهویه مطبوع فعالیت دارد. فروشگاه پایاتهویه فعالیت خود را از سال ۱۳۸۱ شروع کرده و بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان دارد. در سال های اخیر و  با پیشرفت تکنولوژی و افزایش تقاضا در مورد خرید آنلاین، پایاتهویه با راه اندازی بخش فروش اینترنتی تمامی محصولات ایران رادیاتور را با بهترین قیمت در سایت تخصصی خود قرار داده که مشتریان عزیز به راحتی بتوانند خرید اینترنتی خود را با امنیت کامل و با اتصال به درگاه بانکی پرداخت نمایند. کارشناسان فروش و مشاوران فنی ما همواره در تلاش بودند که ارزانترین قیمت بازار را در سایت بروز رسانی کنند و البته انکان خرید حضوری نیز همیشه فراهم بوده و هست. پایا تهویه نمایندگی ایران رادیاتور پیروزی در شرق تهران واقع شده و مناطق خیابان پیروزی، خیابان ۱۷شهریور، نیرو هوایی، میدان شهدا، میدان امام حسین، بهارستان، افسریه و مناطق اطراف خود را تحت پوشش دارد گرچه که به مشتریان در سراسر استان تهران و حتی شهرستان ها نیز فروش و خدمات دهی انجام می دهد. ما سعی میکنیم با ارائه بهترین خدمات و مناسب ترین قیمت ها باعث رضایت مندی شما عزیزان شویم. شرکت پایا تهویه در خیابان پیروزی – غرب به شرق خیابان پیروزی – جنب بانک اقتصاد نوین – پلاک ۸۶۶ – طبقه چهارم واقع شده است .

شماره شرکت پایا تهویه : ۲۰ ۵۰ ۳۳۳۳ ۰۲۱ 

شماره موبایل واحد فروش شرکت پایا تهویه :   ۶۲ ۶۵ ۴۳۹ ۰۹۳۸

کارشناسان فروش پایا تهویه بعد از خرید شما با دقت بالا تمامی فرایند های خدمات پس از فروش محصولات شما مانند ( نصب ، ارسال و … ) را برای شما انجام میدهند. به این ترتیب می توانید خریدی امن و مطمئن با استاندارد بالا داشته باشید و با خیالی آسوده محصول مورد نیازتان را تهیه کنید . ما پس از خرید شما نیز همواره پیگیری های لازم جهت خدمات پس از فروش به شما را فراهم خواهیم کرد .

نمایندگی ایران رادیاتور پیروزی
نما

خرید اینترنتی محصولات ایران رادیاتور

برای خریدی آسان و امن می توانید به صورت آنلاین مستقیم از سایت پایا تهویه محصول مورد نیاز خود را تهیه کنید. ما تمامی کاتالوگ ها، توضیحات، قیمت و دیگر اطلاعات مورد نیاز شما را برای خرید در سایت قرار داده ایم. البته شما می توانید به صورت تلفنی و یا حتی حضوری نیز از مشاوران ما کمک بگیرید. در فیلم زیر ما نحوه کامل ثبت سفارش از طریق سایت را به شما آموزش میدهیم.

بیوگرافی شرکت ایران رادیاتور

شرکت ایران رادیاتور با بیش از چهل سال سابقه کاری درخشان از بزرگ ترین تولید کنندگان و صادر کنندگان ایران می باشد ایران رادیاتور در ابتدای کار خود، رادیاتور پره ای ( آلومینیومی ) تولید می کرد اما امروزه با گسترش و توسعه ی تولیدات خود با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا، محصولات دیگری را روانه ی بازار نموده است مانند:

  • رادیاتور پنلی ( فولادی )
  • پکیج دیواری
  • پکیج زمینی
  • کولر گازی
  • داکت اسپلیت
  • حوله خشک کن
  • مشعل

ایران رادیاتور با سال ها تجربه و بالابردن کیفیت محصولات اکنون دو بار عنوان واحد نمونه کیفی در سطح ملی، از سوی سازمان ملی استاندارد کسب کرده است همچنین کمپانی بزرگ ایران رادیاتور حضور فعال و آبرو مندی در نمایشگاه های بین المللی اروپا داشته است، ایران رادیاتور دارای گواهینامه های متعدد بین المللی مانند: NF فرانسه، CE اروپا، BSI انگلیس و … نیز می باشد. این شرکت بزرگترین واحد ریخته گری تخت فشار خاورمینه، دومین تولید کننده بزرگ رادیاتور آلومنیومی شوفاژ در جهان، بزرگترین تولید کننده مشعل در خاورمیانه و چهارم در جهان است. محصولاتی که ایران رادیاتور تولید می کند به بیش از ۳۰ کشور پیشرفته صنعتی اروپا نظیر آلمان، فرانسه، روسیه، ایتالیا، اسپانیا، آرژانتین و … صادر می شود و ۳ مرتبه به عنوان صادر کننده نمونه کشور انتخاب شده است. گروه صنعتی ایران رادیاتور جزو اولین تولید کنندگان پکیج در ایران می باشد. شرکت ایران رادیاتور با چهار دهه سابقه درخشانی که دارد از سال ۱۳۸۳ توانسته ۴۰ % از فروش بازار پکیج را به خود اختصاص دهد. امروزه ایران رادیاتور یکی از سه شرکت برتر تولید رادیاتور پره ای ، رادیاتور پنلی ، انواع مشعل ( مشعل گاز سوز، مشعل دوگانه سوز )، پکیج ایران رادیاتور دیواری ، پکیج زمینی ، کولر گازی اینورتر ، کولرگازی اسپلیت غیر اینورتر و داکت اسپلیت در خاورمیانه می باشد. ایران رادیاتور یکی از بزرگترین صادر کنندگان پکیج دیواری از خاورمیانه به اروپا محسوب می شود. شرکت ایران رادیاتور با داشتن کارمندان زبده، متخصصان، مهندسین با تجربه، کارگران سخت کوش، توزیع کنندگان خوشنام و سرویسکاران ماهر تاریخچه و رزومه ی درخشانی دارد . طراحی بی نظیر و مبتکرانه که با کیفیت عالی محصولات همراه است که در کنار قیمت منصفانه محصولات خود موجب شده ایران رادیاتور دریافت کننده تندیس چهارمین جشنواره پژوهش و فناوری از وزارت صنعت معدن و تجارت باشد. احتمالا برای هیچکس قابل باور نیست کارخانه کوچکی که با ۳۰ نفر کارگر ، ۳۵۰۰ متر مربع زمین و تنها ۲ دستگاه دایکاست در شرایط بد اقتصادی شروع به کار کرده است در سال ۱۳۹۳ مجهز به ۳۰ دستگاه دایکاست و ده ها قالب ریخته گری ، ده ها سالن قالب سازی ، ریخته گری ، تولید و منتاژ انواع محصولات سرمایشی و گرمایشی با ده ها هکتار زمین تولیدی شده باشد. ایران رادیاتور ۱۵۰۰ فرصت شغلی مستقیم به همراه ده ها هزار فرصت شغلی غیر مستقیم ایجاد کرده است. خالی از لطف نیست بدانید که صادرات به کشور های اروپایی با این تعداد کالا کار هر شرکتی نیست !

کارخانه ایران رادیاتور ابتدا در شرق تهران بود زمانی که تولیداتش گسترش پیدا کرد، کارخانه و دستگاه ها را به شهر صنعتی رشت منتقل کرد. امروزه کارخانه ایران رادیاتور که از بزرگترین کارخانه های ایران به شمار می رود در شهر صنعتی رشت واقع شده است. شماره تماس شرکت ایران رادیاتور :۱۶۰۰ ۰۲۱