کاتالوگ

کاتالوگ پکیج ایران رادیاتور

کاتالوگ پکیج ایران رادیاتور

 

پکیج ایران رادیاتور 

ایران رادیاتور از قدیمی ترین کارخانه های تولید کننده پکیج در خاورمیانه است که نمایندگی های متعددی هم در کشورهای همسایه مثل اربیل عراق دارد. پکیج ایران رادیاتور تقریبا پر فروشترین پکیج گرمایشی در کشور محسوب میشود.

ایران رادیاتور با تجربه ای از سال ۱۳۵۹ در ضمینه تولید رادیاتور آلومینیومی، از دهه ۷۰ تا کنون با تولید پکیج شوفاژ دیواری یکی از معتبرترین کمپانی های حال حاضر در خاورمیانه محسوب میشود ، پکیج ایران رادیاتور به کشورهای اروپایی مثل روسیه صادر میشود .

از محصولات ایران رادیاتور میتوان پکیج دیواری و پکیج زمینی را نام برد که تا به امروز به علت قیمت و کیفیت عالی دارای محبوبیت زیادی میان مردم بوده است . در بالای صفحه کاتالوگ پکیج ایران رادیاتور برای شما عزیزان گذاشته شده که با مطالعه آن می توانید به اطلاعات فنی کامل آنها پی ببرید .

در ادامه تلاش برای آشنا کردن شما با انواع پکیج ایران رادیاتور هستیم که کلا در دو نوع پکیج زمینی و پکیج دیواری طراحی و ساخته می شوند . علت نام گذاری پکیج ها به جای نصبی که آنها قرار میگیرند بستگی دارد . پکیج ایران رادیاتور پر فروش ترین و با کیفیت ترین پکیج در کشور است که می توان گفت تمامی مصرف کنندگان از خرید و انتخاب خود راضی بوده اند و ایران رادیاتور در میان مردم بسیار محبوب است .

انواع پکیج ایران رادیاتور 

  • پکیج دیواری ایران رادیاتور 
  • پکیج زمینی ایران رادیاتور

انواع پکیج دیواری ایران رادیاتور

پکیج دیواری ایران رادیاتور به ۵ مدل تقسیم میشود :

  1. پکیج دیواری سری L
  2. پکیج دیواری سری M
  3. پکیج دیواری سری Eco
  4. پکیج دیواری سری A
  5. پکیج دیواری سری K
  • پکیج ایران رادیاتور سری L در ۳  مدل زیر تولید و به بازار عرضه میشود:
  1. l24ff
  2. l28ff
  3. l36ff
  • این مدل پکیج ها دارای نمایشگر دیجیتال و عیب یاب می باشند، بدین صورت که اگر عیبی در پکیج شما بوجود بیاید یک کد بر روی صفحه دیجیتال نمایش داده می شود که تعمیر کار متخصص به راحتی می تواند پکیج شما را عیب یابی و رفع مشکل کند. پکیج سری L  را می توان بهترین مدل پکیج ایران رادیاتور نام برد. این مدل پکیج کاملا بی صداست که حتی صدای روشن شدن مشعل آن نیز کمتر به گوش می رسد.

کاتالوگ پکیج ایران رادیاتور

  •  پکیج ایران رادیاتور سری M با کیفیتی عالی و بی نظیر دارای قطعات برنجی می باشد و تنها تفاوت آن با مدل L ، آنالوگ بودن آن است . پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل M در ۲ ظرفیت  تولید می شود .

    پکیج دیواری ایران رادیاتور m24ff

    پکیج دیواری ایران رادیاتور m28ff

    دارای ۲ مبدل و فن دار هستند (ff به نشانه ی فن دار بودن پکیج ایران رادیاتور است) که پر فروش ترین پکیج ایران رادیاتور شناخته می شود.

کاتالوگ پکیج ایران رادیاتور

  •  پکیج دیواری ایران رادیاتور سری ECO مدل اقتصادی و اکونومی پکیج ایران رادیاتور می باشد که مناسب برای محیط های کوچک ( نهایتا تا ۱۱۰ متر ) طراحی و تولید شده است این پکیج ها در ۲  مدل ساخته میشوند:

    eco22ff

    eco24ff

    که نسبت به قیمتشان, کیفیتی عالی و کم نظیر دارند. پکیج ایران رادیاتو ECO آنالوگ است و صفحه نمایشگر دیجیتال ندارد .

پکیج ایران رادیاتور سری eco

  •  پکیج دیواری سری K تنها در  یک ظرفیت ۲۴۰۰۰ تولید و طراحی می شود.

    k24ff

    این دستگاه راندمان حرارتی بالای ۹۳% دارد .

کاتالوگ پکیج ایران رادیاتور

  • پکیج دیواری سری A جدید ترین پکیج ایران رادیاتور است . سری A از لحاظ قطعات داخلی مانند مدل ECO هستند, با این تفاوت که دارای صفحه نمایشگر دیجیتال بوده و همانند سری L قادر به عیب یابی می باشند . اندازه سری A کوچک است و برای محیط هایی با مساحت کم انتخابی عالی بشمار میرود. پکیج ایران رادیاتور سری A در سال ۱۴۰۲ و در دو مدل زیر ساخته و روانه ی بازار شده است:

    A22ff

    A24ff

پکیج دیواری ایران رادیاتور A

انواع پکیج زمینی ایران رادیاتور 

  1. پکیج زمینی سری Z 
  2. پکیج زمینی سری G
  3. پکیج زمینی سری D
  • z36ff
  • z60ff

تولید می شود که مناسب برای محیط هایی با مساحت بالاست . پکیج زمینی دارای مخزن آب گرم است که شما همیشه از داشتن آب گرم می توانید اطمینان داشته باشید . مشخصات فنی این مدل با تمام مدل های دیگری که نام برده شد در کاتالوگ ها موجود است .

 

کاتالوگ پکیج ایران رادیاتور

  • پکیج زمینی ایران رادیاتور D35 گازوئیل سوز است و بهترین گزینه برای مناطقی است که گاز کشی نشده اند . این مدل پکیج مناسب مساحت هایی تا ۲۵۰ متر هست اما به تازگی تولید نمی شوند و حتی در سایت اصلی ایران رادیاتور نیز موجودی ندارند .

کاتالوگ پکیج ایران رادیاتور

  • پکیج زمینی ایران رادیاتور G35 نیز مانند سری D قابل نصب برای مساحت هایی تا ۲۵۰ متر می باشد اما سوخت مصرفی آن گاز شهری است . سری G هم مانند مدل D به تازگی تولید نمی شوند و حتی در سایت اصلی ایران رادیاتور نیز موجودی ندارند .

کاتالوگ پکیج ایران رادیاتور

مزیت پکیج ایران رادیاتور

  • کم صدا یا حتی می توان گفت بی صدا بودن
  • هزینه تعمیرات بسیار پایین دارد زیرا در داخل کشور تولید شده و تمام قطعات آن به راحتی در دسترس است.
  • حمل و نقل آسان و راحت
  • نصب پکیج ایران رادیاتور در هر استانی که نام آن روی کارتون پکیج خورده باشد رایگان است
  • گارانتی و خدمات پس از فروش قوی
  • امکان نصب برای داکت اسپلیت ، فن کویل زمینی و فن کویل دیواری و گرمایش از کف
  • مجهز بودن به دو مبدل و فن دار بودن

گارانتی پکیج ایران رادیاتور

ایران رادیاتور پکیج های خود را دو سال گارانتی میکند که شرط استفاده ازین گارانتی ، نصب دستگاه توسط نصاب مجاز ایران رادیاتور است حتی در صورت نیاز داشتن به تعمیر نیز باید از خود سرویس کاران ایران رادیاتور کمک بگیرید. اگر ایرادی برای دستگاه شما به وجوود آمد با تلفن ۱۶۰۰ ۰۲۱ تماس حاصل فرمایید و از واحد خدمات ایران رادیاتور کمک بگیرید.

خرید پکیج ایران رادیاتور

شما جهت انتخاب پکیج برای محیط خود به مشاوره کارشناسان ماهر نیاز دارید ، کارشناسان شرکت پایا تهویه همواره آماده پاسخ گویی به شما عزیزان هستند . می توانید از طریق تماس تلفنی و یا به صورت حضوری با ما ارتباط داشته باشید . پایا تهویه نماینده رسمی ایران رادیاتور همواره در تلاش است تا با کارشناسان فروش خبره بهترین راهنمایی را به شما برسانند و محصول را با بهترین قیمت عرضه کنند .

به این مطلب امتیاز دهید
[مجموع : 1 میانگین: 5]
بازگشت به لیست