آشنایی با معایب کولر گازی ایران رادیاتور ۲۴۰۰۰

کولر گازی ایران رادیاتور جزو یکی از بهترین کولر گاز های ساخته شده در ایران است ولی مثل هر سیستمی دارای نقیصه هایی میباشد که البته ایران رادیاتور در جهت رفع آن اقداماتی را انجام داده است و در تلاش برای بهبود این کولر گازی ها میباشد.

پایاتهویه به عنوان نماینده ایران رادیاتور تهران این معایب را به شرکت ایران رادیاتور گزارش کرده است. این معایب به شرح زیر میباشد :

- صدای کولر گازی ایران رادیاتور

نسبت به کولر گازی های مشابه خارجی کولر گازی ایران رادیاتور صدای بیشتری تولید میکند ولی این صدا زننده و ناراحت کننده نیست و فقط در جهت مقایسه با سایر کولر گازی ها میباشد

- بسته بندی ضعیف کولر گازی ایران رادیاتور

بسته بندی کولر گازی ها که در کارتن های مختلفی تا کنون عرضه شده است هنوز نتوانسته کیفیت لازمه را داشته باشد و در پاره ای از اوقات این امر موجب آسیب رسیدن به دستگاه شده است.

مواردی که در بالا ذکر شد نه به جهت پایین آوردن ارزش کولر گازی ایران رادیاتور بلکه کمک به پیشرفت کالای ایرانی و حمایت از کالای ملی است ، ایران رادیاتور از این معایب مطلع است و با متخصصین خود در جهت رفع این موارد در تلاش است به طور مثال تا کنون چندین بار بسته بندی کولرگازی ها را عوض کرده است و هربار بهتر از قبل شده اند.

 

از معایب کولر گازی ایران رادیاتور که گفتیم ولی بهتر است مثل هر سیستمی مزایای آن را هم بررسی کنیم برای مطالعه مزایای آن برروی مطلب مزایای کولر گازی ایران رادیاتور کلیک نمایید