کاتالوگ

کاتالوگ دیگ چگالشی دیواری گسرو Gassero

کاتالوگ دیگ چگالشی دیواری گسرو Gassero

دیگ چگالشی دیواری گسرو

دیگ چگالشی گسرو Gassero محصولی از کمپانی گسرو Gassero است که با بهره گیری از قطعات با کیفیت  و تکنولوژی روز دنیا ، اقدام به تولید دیگ های چگالشی در دو نوع زمینی و دیواری ، در مدل های مختلف نموده است. دیگ چگالشی های دیواری نیز در دو مدل طراحی و روانه بازار می شوند . کندانسینگ بویلرهای دیواری گسرو از ظرفیت ۵۰کیلووات تا ۱۵۰کیلووات تولید میشود.

انواع دیگ چگالشی دیواری گسرو  

مبدل حرارتی دیگ چگالشی سری Wallcon از جنس فولاد است و دیگ چگالشی سری Alucon از جنس آلومینیوم می باشد. 

  1. Wallcon
  2. Wallcon X-treme
  3. Alucon

Wallcon : این دیگ چگالشی از جنس فولاد ضد زنگ تولید می شود . ظرفیت حرارتی این دیگ از ۴۲ تا ۱۵۰ کیلو وات است . امکان نصب آبشاری برای تمام دیگ چگالشی های گسرو وجود دارد ائم از سری Wallcon ، سازگار بودن با محیط زیست و راندمان بالای ۱۰۰% از مزیت های بارز این دیگ ها به شار می رود . 

Wallcon X-treme :  این دیگ همانند سری Wallcon است ، فقط اینکه سری Wallcon X-treme در خود ترکیه ساخته می شود اما والکان وارداتی می باشد . 

کاتالوگ دیگ چگالشی دیواری گسرو Gassero

Alucon : این دیگ چگالشی دیواری از آلومینیوم ساخته می شود در نتیجه بسیار مقاوم در برابر خوردگی و زنگ زدگی است . قابلیت نصب آبشاری تا ۱۶ دستگاه را دارد و مناسب برای محیط هایی با ظرفیت ۵۰ تا ۱۵۰ کیلوو وات می باشد. 

دیگ چگالشی دیواری گسرو

تفاوت دیگ چگالشی دیواری با پکیج دیواری  

دیگ چگالشی دیواری با راندمان بالای ۱۰۰% کار میکند و می توان گفت هیچ انرژی را هدر نمی دهد . دیگ چگالشی یا همان condensing boiler به علت شباهت ظاهری که به پکیج دارد ، پکیج چگالشی نیز نامیده می شود . چند سالی است که دیگ چگالشی ها مورد توجه و استفاده ساختمان سازان قرار گرفته است . در کل پکیج دیواری با دیگ چگالشی دیواری از لحاظ ظاهری هیچ تفاوتی ندارد اما از لحاظ کارایی بسیار متفاوت هستند . در پکیج دیواری بخار ناشی از احتراق سوخت از طریق دود کش به خارج از ساختمان منتقل می شود و همین فرایند باعث آلوده شدن هوا خواهد شد . در دیگ چگالشی بخار حاصل از احتراق به داخل دیگ چگالشی بر میگردد و گرمای بخار باعث گرم شدن آب سرد داخل لوله می شود ، لوله آب سرد دمای بخار را میگیرد و در نتیجه بخاری با دمای بسیار پایین از دود کش خارج میشود . 

تفاوت دیگ چگالشی با موتور خانه سنتی 

موتور خانه های قدیمی بسیار جا گیر بودند و لازم بود فضای بسیار بزرگی را برای آنها اختصاص دهیم . از سال ۲۰۰۵ مهندسان به تکنولوژی های پیشرفته ای مانند پکیج رسیدند که با پیشرفت علم و تکنولوژی امروزه دیگ چگالشی جدید ترین دستگاه گرمایشی محسوب می وشود . 

شما عزیزان برای پروژه های خود و بالا تر بردن امتیاز کار خود می توانید از دیگ چگالشی گسرو که با بالا ترین کیفیت و متریلا ساخته می شود استفاده کنید . 

مزیت دیگ چگالشی دیواری گسرو  

  • راندمان بالای ۱۰۰% : بدین معنا که دیگ چگالشی به علت استفاده از تمام انرژی در دسترس خود اصلا اتلاف انرژی ندارد.
  • سازگاری با محیط زیست : دیگ چگالشی گسرو تمام بخار حاصل ار احتراق سوخت را برای گرم کردن آب استفاده میکند و تقریبا میتوان گفت هیچ خروجی ای به طبیعت ندارد. 
  • استفاده از بهترین متریال : کمپانی گسرو از بهترین متریال اروپایی ساخته می شود و کیفیتی بی نظیر دارد . 
  • کنترلر زیمنس : این دیگ ها به کنترلر زیمنس مجهز هستند که حتی اگر در محیطی که دیگ چگالشی نصب شده است هم نباشید ، قادر به کنترل آن هستید . 
  • سرعت بالا در گرمایش : به دلیل عدم اتلاف انرژی ، سرعت دیگ چگالشی دیواری گسرو در گرم کردن آب و محیط بسیار بالاست و موجب آرامش خاطر مصرف کننده خواهد شد .
  • قابلیت نصب آبشاری : دیگ های چگالشی عموما برای متراژ های بالا استفاده می شود ، به طور مثال زمانی که محیط شما به ظرفیتی بیشتر از ۱۵۰ کیلو وات نیاز داشت ، می توانید از ۲ دیگ چگالشی دیواری که در کنار هم نصب شده اند استفاده کنید ; به این سبک از نصب ، نصب آبشاری می گویند .
  • سنسور دمای بیرونی : تمام دیگ چگالشی های گسرو هم زمینی و هم دیواری مجهز به سنسور دمای بیرونی می باشند که قابلیت تشخیص دمای محیط بیرون و چگونگی عملکرد خود را دارند .
  • مجهز به مشعل پریمیکس 
  • مقدار Nox6

گارانتی دیگ چگالشی دیواری گسرو 

محصول

مدت زمان گارانتی

Heat exchanger

۲ سال گارانتی

بقیه قطعات دیگ چگالشی

۶ ماه گارانتی

  • حتما به این نکته توجه کنید که گارانتی دیگ چگالشی گسرو از زمان فروش آن محاسبه می شود ، در نتیجه حتما زمانی اقدام به خرید آن کنید که شرایط نصب و نگهداری آن را داشته باشید .

راهنمای خرید پکیج چگالشی :

به علت تخصصی بودن این دستگاه لازم است شما با مشاوران خبره در این رابطه مشورت و صحبت کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید . شرکت پایا تهویه با داشتن مشاوران و کارشناسان حرفه ای فروش در ضمینه تمامی سیستم تهویه مطبوع آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد . جهت ارتباط با ما از طریق تلفن در تماس باشید و یا به صورت حضوری اقدام به دریافت مشاوره کنید .